call

 הצהרת נגישות

כללי

קפה אופטימי שואפת לספק חווית שימוש מרבית באתר לכלל הציבור לרבות ציבור בעלי המוגבלויות, השקענו מאמצים רבים במטרה לאפשר, להקל ולייעל את השימוש באתר בדגש על צרכי ציבור זה. התאמות הנגישות באתר שלנו בוצעו בהתאם לתקנה 35 בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע"ג 2013 ,לתקן הישראלי ת"י 5568 המבוסס על הנחיות 2.0WCAG לרמה AA ובכפוף לשינויים והתאמות שבוצעו במסמך התקן הישראלי. התאמת הנגישות נבדקה בדפדפנים המובילים כגון פיירפוקס וכרום בגירסאות האחרונות, וכלה שימוש טכנולוגיות מסייעות מסוג קורא מסך (NVDA)

כיצד הונגש האתר

  • קישורים בתחילת הדף המאפשרים דילוג לתוכן.
  • תיאור טקסטואלי לתמונות ואייקונים עבור טכנולוגיות מסייעות.
  • כפתורי עצירה והפעלה של גלריות.
  • הוטמעו חוקי ARIA העוזרים לפרש את תוכן האתר בצורה מדויקת וטובה יותר.
  • הנגשת תפריטים, טפסים, היררכיית כותרות, רכיב טאבים, חלונות קופצים ועוד.

כדי לנווט באתר בעזרת המקלדת השתמשו בכפתור ה-Tab. כל לחיצה עליו תעביר אותכם ללינק הבא. לחיצה על Shift + Tab תחזיר אותכם ללינק הקודם. שינוי גודל הגופן מתבצע באמצעות המקלדת, עבור הגדלת הגופן יש ללחוץ על המקשים ctrl +, עבור הקטנת הגופן יש ללחוץ על המקשים ctrl –

 

איך משתמשים בשירות ההנגשה שלנו?

על ידי לחיצה על כפתור הנגישות ייפתח בפניכם תפריט ובו האפשרויות הבאות:
 שינוי צבעי המסך לצבעי מונוכרום
 שינוי ניגודיות (גבוהה/נמוכה)
 שינוי גודל גופן (הגדלה/הקטנה)
 שינוי סוג הגופן לגופן קריא
 שינוי גודל סמן העכבר
 סימון קישורים וכותרות
 הוספת תיאור לתמונות
 לחיצה על אחת האפשרויות בתפריט תשנה את מצג הדף באופן המבוקש.

לקוחות יקרים, אנו פועלים באופן מתמשך לשיפור חוויית הגלישה והנגישות באתר, ועם זאת ייתכן ותיתקלו בדפים אשר טרם נמצא הפתרון להנגשתם. נמשיך להשקיע באמצעים טכנולוגיים לשיפור הנגישות, ובינתיים אנו מאחלים לכם שימוש נעים וקל באתר!

 

נגישות קפה אופטימי

 

  1. יש רצף נגיש
  2. יש 3 חניות נכים בחניית "פנינת אילת"
  3. יש דלת כניסה נגישה
  4. יש ריהוט נגיש
  5. שירותי נכים פטור, יש שירותי נכים במרחק 20 מטר במרכז פנינת אילת
  6. יש תפריטים מוגדלים לכבדי ראיה.
  7. אין לולאת השראה.

 

שירות לקוחות נגיש

• הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
 
מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.


 
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
 במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות במסעדת קפה אופטימי- ניב קנדי

טלפון: 08-6376510